Yıldırım Elektrik Çözüm Merkezi

Değerli Müşterilerimiz,

Yıldırım Elektrik olarak, sizlere en iyi hizmeti sunmak için sürekli çalışıyor ve karşılaştığınız sorunlara en hızlı şekilde çözüm sunmayı hedefliyoruz. Çözüm Merkezi sayfamızda, ürünlerimizle ilgili sık karşılaşılan sorunlar ve çözümleri, kullanım rehberleri ve destek hizmetlerimize dair bilgileri bulabilirsiniz.


Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

1. Yıldırım Elektrik’ten nasıl alışveriş yapabilirim?
Yıldırım Elektrik’ten alışveriş yapmak çok kolay! Web sitemiz üzerinden ürünleri seçip, sepetinize ekleyebilir ve ödeme işlemini tamamladıktan sonra siparişinizi verebilirsiniz. Detaylı bilgiye alışveriş rehberimizden ulaşabilirsiniz.

2. Ürünlerinizi hangi ödeme yöntemleriyle alabilirim?
Web sitemiz üzerinden kredi kartı, banka kartı, havale veya diğer ödeme seçenekleriyle güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz.

3. Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi verdiğinizde size bir takip numarası gönderilecektir. Bu numarayla, kargo şirketinin web sitesinde siparişinizin nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

4. Ürünün iade koşulları nedir?
Ürünlerinizi, teslim aldıktan sonra 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Ürün, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır. İade koşullarını öğrenmek için İade ve Değişim Politikamızı inceleyebilirsiniz.

5. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi iptal etmek için, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz yeterlidir. Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse, iptal işlemi kolaylıkla yapılabilir.


Destek Hizmetleri

1. Teknik Destek:
Elektrik ile ilgili ürünlerimizde herhangi bir teknik sorun yaşamanız durumunda, teknik destek ekibimiz size yardımcı olacaktır. İlgili ürünün modelini ve yaşadığınız sorunu belirterek [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.

2. Ürün Kurulum ve Kullanım Rehberi:
Satın aldığınız ürünlerin doğru bir şekilde kurulabilmesi için rehberler ve kurulum videoları sunuyoruz. Ürünle ilgili kurulum veya kullanım hakkında sorularınız varsa, ürün sayfasındaki rehberlerden yararlanabilirsiniz.

3. Arıza Bildirimi:
Ürününüzde bir arıza oluştuğunda, 05385187056 numaralı telefondan ya da [email protected] e-posta adresinden bize ulaşarak arıza bildirimi yapabilirsiniz. Arızalı ürünler, garanti şartları çerçevesinde onarımlar için incelenecektir.


Canlı Destek & İletişim

Canlı Destek:
Anında yardım almak için web sitemizin sağ alt köşesinde bulunan Canlı Destek bölümüne tıklayarak, müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

Telefon Desteği:
05385187056 numarasını arayarak, müşteri hizmetlerimizle doğrudan iletişime geçebilirsiniz. Çalışma saatlerimiz: Pazartesi - Cuma, 09:00 - 18:00.

E-posta Desteği:
Bize her türlü sorunuz ve talebiniz için [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz. E-posta taleplerine en kısa sürede dönüş yapılacaktır.


Çözüm Merkezi’ne Nasıl Ulaşabilirsiniz?

Yıldırım Elektrik Çözüm Merkezi’ne kolayca ulaşabilir ve sorularınıza hızlıca yanıt alabilirsiniz. Yukarıdaki yöntemlerden birini kullanarak, bizimle iletişime geçebilirsiniz.


Yıldırım Elektrik olarak, sizlere en iyi hizmeti sunmak için her zaman yanınızdayız.

Tıkla İletişime Geç